mandag den 18. august 2014

Kærlighed til mine fantastiske venner

Så er jeg sidder jeg på min seng efter min første rigtige dag på skolen her i Costa Rica. Jeg har haft en fantastisk dag med en masse nye indtryk! Folk virker så søde, og campus er et vildt smukt og hyggeligt sted. Dog kan jeg ikke benægte, at jeg savner mange af mine skønne venner derhjemme rigtig meget, og jeg håber sådan de ikke glemmer mig helt mens jeg er her. Min første dag har varslet mange gode fremtidige oplevelser her, men med denne video ønsker jeg at fortælle hvor meget jeg tænker på alle de elskede derhjemme:

https://www.youtube.com/watch?v=nG7aEh01D0Y&list=UUlm20VgLQli3n0BdPOGIMsw

Jeg vil fortælle meget mere om introperioden her senere, men lige nu har jeg lyst til at mindes de fantastisk tider, jeg har haft i Danmark - enjoy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar